Thursday, April 2, 2009

Kenali Diriku & Pencapaianku dalam DCL..

Salam Perjuangan.. Salam Kasih Sayang.. Salam Motivasi..

Nama aku Norashikin Mat Jana.. asalnya aku buat bisnes ni utk cari side income.. dan akhirnya aku terjebak dalam dunia Multi Level Marketing.. jgn salah anggap.. aku ni antara manusia paling tak minat dgn MLM.. klu ada org nak jumpa, cite pasal MLM, kimsalam bebanyak.. tak free ar..

5 tahun dulu, aku hanya surirumah sepenuh masa, cari extra income dgn bisnes internet. Menjual produk kecantikan dan kesihatan yg diiklankan di majalah. Di internet juga aku mengenali sahabat yg perkenalkan dgn produk DCL. Asalnyan aku buat DCL ni sekadar suka-suka, nak tambah jualan. 1st month aku promote produk DCL ni, dpt vaucer RM16.80. 2nd month, cheque RM300 berserta pangkat Ruby Manager beb.. dalam hati aku gelak ar.. surirumah jadi Manager.. kih kih kih.. belasah je la.. janji ada duit masuk.. biasa la kan.. bila dapat duit.. makin bersemangat dan makin rajin tlg daftarkan kawan kawan..

Perjalanan pengembaraan aku dlm DCL agak istimewa, yg mana dr hari pertama aku sertai DCL hingga ke hari ini, x pernah bertemu dgn penaja aku. Mungkin sebab itu aku lebih berdikari dan tinggi semangat juang.

Korang yg yg ditaja dan berada di bwh naungan leader hebat di dpn mata ni bertuah la sangat.. . Apa yg korang perlu, duplikasi je apa leader korang buat.. bukan susah.. klu tak paham ko tanya je.. dan tugas upline utk bimbing.. kalau nasib korang sama cam aku, payah le sket kerja.. tapi tiap kepayahan.. pasti akan dapat balasan yang maveles.. percayalah.. Kalau aku yg cetek ilmu dan teraba raba boleh jd CD, takkan korang tak bleh kut.. malu ar...




Antara Artikel DCL yg terselit muka aku.. best wo.. tgk wajah sendiri kat artikel.. Glamer you..

Artikel aku yang terbaru.. keluar kat Majalah MIDI keluaran February 2009



Ni Artikel aku yg pertama keluar di Info DCL keluaran Julai 2007.. Untuk pertama kalinya dalam Sejarah DCL, seorang Leader DCL dari dunia Internet muncul.. takazut gak le Dato Stapa.. mana plak datang budak ni.. tetiba jadi Crown Director.. Dato sendiri terkejut.. ada group underdog yg tetiba meletupkan DCL di dunia cyber.. dan team itu adalah team aku le tuh....




Ni plak keratan akhbar keluar kat Surat Khabar Kosmo.. aku antara Pelayak Tabung Kereta DCL yg ke 24 tunai.. hehehe.. bangga mak aku tgk muka anak dia keluar suratkhabar kerana Pengiktirafan.. keluar cite bebaik je ar.. mesti sejuk perut mak aku ngandungkan aku.. hehehe...


Ni Plak gambar yg keluar kat Majalah Impian DCL.. bersama kete Wish hitam legam kesayangan aku..

Dan ni antara aktiviti team kami... Ni antara gambar yang sempat kami memorikan..















ada lagi ni.. nanti aku update ye..

0 comments: