Wednesday, April 1, 2009

Aku & Gala Dinner @ PWTC

18/11/2007.. Gala Dinner DCL .. Untuk pertama kali dalam sejarah.. aku menerima pengiktirafan tertinggi dalam sejarah hidup aku.. ye la.. dari suri rumah yg biasa, tetiba naik stage kat PWTC tu.. nerves beb.. ala-ala artis gi amik award gitu..

Gala Dinner ni salah satu Majlis Prestige yg DCL sediakan.. untuk mengiktiraf pencapai pangkat Crown Director (CD), pangkat yg ke 2 tinggi dalam DCL.. yg paling Grand adalah Crown Ambassador (CA)..

Saksikanlah wajah suci aku yg blur @ malu-malu.. 1st time aku bercampur dalam golongan VIP DCL.. kekok beb.. tapi nak buat camana.. inilah takdir yg telah Allah tentukan.. hasil dari perjuangan aku & team dalam DCL...

Jom tgk gambar.. rasa terbakar tak korang dgn apa yg korang tgk ni...








Aku menerima sarungan Blazer dan Pludge Crown Director Dari Pengasas 2 ~ Dato Azlina




Bersama Barisan Crown Director DCL dari Seluruh Malaysia




Seiringan dgn Dato Azlina menuruni pentas..





Semeja dgn Crown Director Wanita dari seluruh Malaysia..




Lepas habis Majlis, Sessi bergambar pulak..



Cepat je kita selit kat si Mawi ni.. susah banget nak amik gambar dgn dia.. Security boleh tahan ketat..




Bersama Dato Azlina.. ala-ala 2 Jelitawan DCL.. Sesuai dak?





Bersama Dato Stapa.. belah kiri tudung hitam, itu le cik Leila kita, Stokist DCL Subang....




Bersama Dato' Azlina






Bersama Arash Mohd, Duta Produk DCL..





Bersama Akmal, CD JOe, upline kami kat Sabah, CD Khamisah, Pengasas kedai-e merangkap webmaster www.kedai2ekin.com, Lela & Azdiana.. sahabat yang bagi sokong moral pada aku.. ni antara Pejuang DCL Internet yg hadir di Majlis Gala Dinner DCL..

Majlis ni memang best.. terbakar semangat untuk meneruskan lagi berjuang...

0 comments: