Wednesday, April 1, 2009

Aku & Konvensyen DCL 2008 @ PWTC

Kita tak mampu mengubah sejarah.. tapi kita mampu mencipta sejarah.. itu ayat yang Dato Stapa selalu sebut.. bila free aku boleh tengok balik gambar dan memory masa lalu.. menjadi kenangan yang terindah..

Gambar ni masa Konvensyen DCL tahun 2008.. Majlis Paling berprestig di dalam DCL.. Konvensyen DCL merupakan Hari Penganugerahan Pangkat Tertinggi, Crown Ambassador dan Penerima Anugerah DCL Car Achiever.. bila le gamaknye aku nak jadi CA nih.. hanya masa yg akan menentukan..


Masa Majlis ni aku menerima Penerima Anugerah DCL Car Achiever.. Toyota Wish aku pakai buat lanyak ni dari DCL le bagi.. untuk angkut stok..

Aku harap gambar ni memberikan suntikan Motivasi pada team DCL aku khususnya.. cepat la 2 lagi kaki aku naik DD.. bleh cepat aku jadi CA.. lama tak naik stage utk terima Pengiktirafan ni.. cepat la korang.. ada 2 lagi kekosongan jawatan DD ni.. siapa nak??? angkat keyboard segera!!!!!!!




0 comments: